Re: Cholerne polskie fonty

Jak podają anonimowe źródła, przepowiedziano, że Piotr Kleban napisze:

> Żona pracuje w szkole, chciała sobie napisać ogłoszenie na
> szkolną tablicę. Ok włączyła sobie system odpaliła Openoffica
> i pisze. Za chwilę słyszę "Piotrek dlaczego te litery mają takie dziwne
> odstępy i dlaczego są taki postrzępione" Tłumaczę, że na wydruku nic nie
> będzie widać, ale ona na to, że tak nie może być. Ok to ja siadam
> instaluje fonty windowsowe dodaje do ooffica.(20 minut do tyłu) Wszystko
> wydaje się być ok. Za chwilę słyszę "Dlaczego nietóre fony są
> pogrubione".

To akurat znalazłem -  uruchamiasz bodajże spadmin (albo któryś z
programów do konfiguracji) i jest tam sekcja zastępowania
czcionek podczas wydruku. Wyrzuć to co jest wpisane i dotyczy
zainstalowanych przez ciebie fontów True Type.

[...]

Jacek Kawa  **Growing older is to grow more wicked. [F. Herbert]**