[Off Topic] - Składanie animacji

Witam..
Offtopic bedzie, ale mam nadzieję, że wybaczycie :)
Szukam softu do czegoś w styku składania animacji, a dokładniej mam fotki,
kawałek w mp3 i chciałbym to połączyć w całość (aby fotka pokazywała się,
czy też cokolwiek się z nią robiło w określonym czasie). Jako iż mam tylko
linuxa na stanie, a że najsilniejsza maszyna z tego to debianek, piszę tu.
Grzebałem już po sieci, coś tam wynalazłem, ale może ktoś ma z tym jakieś
doświadczenia. Z góry dzięki za pomoc.

tomcio

--
tomasz grzegorz zaborowski  --/- operator sieci komputerowej, IFT, UWr.
http://zabora.of.pl          /------------[  http://zas.ift.uni.wroc.pl