Re: [Off Topic] - Składanie animacji

On Wed, Apr 23, 2003 at 02:22:51PM +0200, t0masz zab0rowski wrote:

> Witam..
> Offtopic bedzie, ale mam nadzieję, że wybaczycie :)
> Szukam softu do czegoś w styku składania animacji, a dokładniej mam fotki,
> kawałek w mp3 i chciałbym to połączyć w całość (aby fotka pokazywała się,
> czy też cokolwiek się z nią robiło w określonym czasie). Jako iż mam tylko
> linuxa na stanie, a że najsilniejsza maszyna z tego to debianek, piszę tu.
> Grzebałem już po sieci, coś tam wynalazłem, ale może ktoś ma z tym jakieś
> doświadczenia. Z góry dzięki za pomoc.

Hej, kilka dni temu miałęm podobny problem - chodziło mi o zrobionie
slideshow z muzyką. Napisałem prosty programik w pythonie + pygame -
jego lista featerów jest na razie mała. Umożliwia jedynie podczepienie
muzyki i wyświetlanie po kolei fotek z katalogu danego - na pełnym
ekranie albo nie w zdefiniowanej rozdzielczości. Jesteś zainteresowany?

--
     (\  Rafał  "Bluszcz"  Zawadzki ::: GSM  [+48] 604 856 821
      \) http://bluszcz.ats.com.pl/  : bluszcz<at>jabberpl.org