Re: [Off Topic] - Składanie animacji

W liście z śro, 23-04-2003, godz. 14:22, t0masz zab0rowski pisze:
> Witam..
> Offtopic bedzie, ale mam nadzieję, że wybaczycie :)
> Szukam softu do czegoś w styku składania animacji, a dokładniej mam fotki,
> kawałek w mp3 i chciałbym to połączyć w całość (aby fotka pokazywała się,
> czy też cokolwiek się z nią robiło w określonym czasie). Jako iż mam tylko
> linuxa na stanie, a że najsilniejsza maszyna z tego to debianek, piszę tu.
> Grzebałem już po sieci, coś tam wynalazłem, ale może ktoś ma z tym jakieś
> doświadczenia. Z góry dzięki za pomoc.
>
> tomcio

Cześć!

Kiedyś bawiłem się tym:

[z apt-get.org]

Cinelerra is a video editor. It used to be called broadcast2000 (Added
2003-01-8, last checked 2003-04-16) (Download as text)  - maintained by
mfurr at debian dot org

Packages in database: cinelerra, libmpeg3-1, libmpeg3-dev,
libquicktime-dev, libquicktime1, xmovie
Architectures: i386, powerpc
deb http://userpages.umbc.edu/~fu1/debian unstable main

Jak nie masz unstable to są na stronie producenta binarki które i na
woodym pójdą.

pozdrawiam

cayco