Re: normalny swiateczny weekend admina :D [OT mimo wszystko OT]

Pawel Kowalski napisał.
> W mojej sieci był podobny przypadek - skoki napięcia na sieci
> energetycznej powodowały dziwne zachowanie switchy, co w efekcie
> powodowało zwis eternetów na AP w sieciach zapiętych do switchy - pomogło
> założenie filtrów
Witam.
Niektore hub-y  i swiche zawieszaja sie. Zeby je odblokowac nalezy na
chwile wylaczyc i wlaczyc zasilanie. Rzeczywiscie wiele hub-ow, lub
swichy
ma kiepskiej jakosci niestabilizowane zasilacze wtyczkowe, ktore sa
podatne na przenoszenie zaklocen impulsowych z sieci energetycznej.
Jezeli wewnatrz huba/swicha jest stabilizator napiecia (raczej
powienienm)
nieco on juz odetnie te zaklocenia, ale gdy one nie beda zbyt silne.
Pozatym do sieci jest coraz wiecej podlaczanych urzadzen z tyrystorami,
lub triakami generujacymi silne zaklocenia impulsowe, tu chociazby
popularne sciemniacze swiatla i jezeli beda miec niedoskonale filtry
przeciwzakloceniowe np. made in China.
Ale dzisaj traflem na mila dla mnie witryne, przypominajaca jak dla mnie
dawne
dobre czasy i to co wtedy naprawialem
http://www.eter.ariadna.pl/sp8bwr/Strona5/index5.html   Sorki za spam.
Konczac Zycze dobrej pogody i mokrego Dyngusa.
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Red Hat 7.1
http://www.idn.org.pl/users/kzubik
GaduGadu. 1208376 | Glosowy chat na yahoo kzubik2000