Re[2]: normalny swiateczny weekend admina :D [OT mimo wszystko OT]

> On Sun, 20 Apr 2003 23:54:20 +0200
> <debian@dabeknet.org> wrote:

> a już myślałem, że jestem jedynym, który nie wie co się dzieje
> u mnie problem obajwia się zawieszaniem naprzemian 2 AccessPonit'ów
> sorki, za przynudzanie, ale też od dawna już nie śpię :(

W mojej sieci był podobny przypadek - skoki napięcia na sieci
energetycznej powodowały dziwne zachowanie switchy, co w efekcie
powodowało zwis eternetów na AP w sieciach zapiętych do switchy - pomogło
założenie filtrów

--
Paweł Kowalski
argail@histeria.pl | argail@ats.pl