Re: normalny swiateczny weekend admina :D

dziekuje za odpowiedzi,
1) ja mam 3 accessy intela i sie bardzo rzadko zawieszaja :)
2) watpie czy to wina jakiegos marsjanina , ale nigdy nie wiadomo :)
3) hub hubem, pseudoswitch pseudoswitchem, ale zeby ze to tak napizdzalo ze
server staje dęba? a winda odporna na to, tylko router na debianie (pisze
zeby nie bylo OT :D ) sie wywala
podlaczona zostala polowa czwartego segmentu... od 30 minut dziala....a
czego nie wspomnialem kolesie u mnie mieli dziwna rzecz....hub 100 polaczony
ze switchem 100 (lg(mediamarkt) +planet = mieszanka wybuchowa) sciagaja od
siebie nawzajem przez DC, jeden ma 7MB/s a drugi ma 100 kilo... to bedzie
ostatnia faza podlaczenia ich do sieci....:) wieczorem sie wyjasni....gorzej
bedzie jak sie juz nie zawiesi....wtedy wyjdzie ze moze to tylko wina
zawieszonego jakiegos portu, albo podwieszonego, bo wiekszosc urzadzen w
sieci zostala ruszona, kable , siec...itp..
do wieczora

Debian User