Re: normalny swiateczny weekend admina :D

> krotka historia o ....
[..]
wydaje mi sie ze w Twojej sieci ktos baaaaaaaaaardzo chce zostac odlaczony ;)
z pomoca przyjsc powinien takze
sysctl -w net/ipv4/conf/all/log_martians=1
ktory powinien odslonic na swiatlo dzienne inwazje kosmitow ;)

Pozdrowki, w miare mozliwosci sluze pomoca, a jesli to Krakow to chetnie rusze 4 literki ku uciesze a nauce ;)
  Marek

pes: z koszulki jestem zadowolony :) jest bezproblemowa :))))