Re: Problem z kumplem!!!

On Fri, 18 Apr 2003, Artur Jeziorski wrote:

> Witam
> Widze, ze chyba mialas jakies  przykre doswiadczenia. Nie wiem na jakim
> etapie stanela twoja znajomosc z RH, ale ostatnie wersje 7.3, 8.0 i 9.0 sa
> pod wzgledem instalacji bardzo dopieszczone. Instalator jest przyjemny i
> latwy w obsludze (chcialoby sie rzec microsoftowy). Po restarcie wykrywany
> jest sprzet. Wszystko rusza z miejsca. Ja w kazdym razie nie mialem
> problemow. No moze poza bugami w jadrze. Ale to jest cena gonienia za
> nowosciami. ;)
Nie samym instalatorem człowiek żyje. Znajomy upierał się na Mandrake'a,
nawet sam częściowo zainstalował. Ale doprowadzenie tego do stanu
używalności po kilku miesiącach wywołało u mnie dość dużą ilość piany.
Puchnie toto jak nie przymierzając winda. Że już nie wspomnę o koszmarze
aktualizacji do nowszej wersji...

JA