Re: Problem z kumplem!!!

Witam
Chyba musze wsytapic jako adwokat diabla...
Obale tylko te zarzuty, ktore sa nieprawdziwe. Bo najbardziej nie lubie
dopasowywania rzeczywistosci do swojego widzimisie.

> 3) Apt-*
Jest w RH. Dziala na rpm.

> 5) Niezależność od giełdy, prawa amerykańskiego, widzimisię
> marketingowców
Jak na razie wyszlo troche dystrybucji RH i jakos nie bylo zgrzytow, no moze
poza gcc i bibliotekami do C. W zasadzie nie widze potrzeby obrzucania
blotem RH, tylko dlatego ze zajmuje sie komercyjnie oprogramowaniem linux. W
zasadzie, gdyby nie RH, to "duzi" rynku komputerowego, by sie nie zajeli
wogole linux'em. Nie byloby sterow do HP, NV i kilku innych. Co by nie
myslec o krwiozerczych korporacjach. Linux bez nich nie zaistnieje.

> 6) STABILNOŚĆ
Mysle, ze nie ma sie co rozwodzic na ten temat. Jadro jest tak samo stabilne
(a moze nawet to to samo jadro :P ). To tak jakby powiedziec, ze DOS'a z
Norton Commanderem jest stabilniejszy od DOS'a z Dos Navigatorem.

> 7) Dużo miłych rzeczy ułatwiających administrację w rodzaju
> /etc/init.d/iptables save
W RH tez jest (tylko trzeba odpalic iptables-save>/etc/sysconfig/iptables,
moze dlatego przeoczyles). Poza tym "ulatwiaczek" administracji i
konfiguracji w RH jest jak dla mnie az za duzo.

> 9) Możliwość upgradu równocześnie z wielu serwerów
vide apt-*
> 10) Można wysyłać listy bez htmla ;-)
A po co? :P
> 11) Fajne koszulki można dostać ;-)
A na RH sa fajne czerwone kapelusze. Poza tym te koszulki byly rozdawane? To
ja tez chce.
:P

Ale podsumowujac. Nie ma sensu sie wytrzasac, bo to jest lepsze niz tamto.
To nic nie daje. Uzywam RH i bawie sie Debianem. RH niech walczy o biurka i
zapalczywie mu w tym kibicuje. To dziedzina, w ktorej jeszcze linux'a malo.

Rada dla Krzysiek02:
Jesli kumpel chce systemu juz skonfigurowanego i dzialajacego od razu po
instalacji, to powinien zabrac sie za RH. Jesli nie spelnia wymagan
sprzetowych, albo chce sie jednak podlubac w systemie, to niech sprobuje
Debiana. Instalacja dystrybucj nie jest wyrokiem. Zawsze mozna ja zmienic...

Pozdrawiam
ArcHiE (LINUX user)