Re: Problem z kumplem!!!

Witam
> jest, ale porównania w działaniu nie ma, wręcz powiedziałabym "marna
> imitacja"
Jeszcze sie nie bawilem nim na tyle dokladnie, zeby go dobrze poznac. Dziala
apt-get <pakiet> i tyle mi jest na razie potrzebne.

iptables-save>/etc/sysconfig/iptables,
> jakoś w RH nie mogłam poodnajdywać połowy plików... i to ma być
> ułatwienie?
Rzeczywiscie w starszych "numerkach" pojawialy sie istotne zmiany w
umiejscowieniu niektorych pakietow. Ale RH chyba juz opracowal strategie i
strukture konfiguracji i trzyma sie jej juz mocno. Zreszta FHS czesc
rozwiazan uznaje za opcjonalne i nie widze powodu, zeby uznac jakiekolwiek
"sztywne" umiejscowienie plikow za "jedyne sluszne". Zreszta jesli system ma
byc rowniez do zastosowan biurkowych, to dobrze jest zeby konfiguracja
odbywala sie nie bezposrednio na plikach, ale przez interface'y. Naliczylem
32 takie miedzymordzia: do sieci, muzyki, drukarki, uslug, firewall'a,
myszy, jezyka, przegladania logow, pakietow, nfs i jeszcze paru innych
rzeczy. Nie widze niczego zdroznego w korzystaniu z ulatwiaczy, ale
oczywiscie dobrze tez jest sie umiec bez nich obyc i podlubac w konfiguracji
samemu. BTW chetnie pomoge odnalezc "zaginone pliki"...

> Raczej Mandrake... RH tez niekoniecznie bedzie dzialac od razu po
> instalacji...
Widze, ze chyba mialas jakies  przykre doswiadczenia. Nie wiem na jakim
etapie stanela twoja znajomosc z RH, ale ostatnie wersje 7.3, 8.0 i 9.0 sa
pod wzgledem instalacji bardzo dopieszczone. Instalator jest przyjemny i
latwy w obsludze (chcialoby sie rzec microsoftowy). Po restarcie wykrywany
jest sprzet. Wszystko rusza z miejsca. Ja w kazdym razie nie mialem
problemow. No moze poza bugami w jadrze. Ale to jest cena gonienia za
nowosciami. ;)

Pozdrawiam
ArcHiE