Re: Problem z kumplem!!!

On Fri, 18 Apr 2003, Artur Jeziorski wrote:

> Widze, ze chyba mialas jakies  przykre doswiadczenia. Nie wiem na jakim
> etapie stanela twoja znajomosc z RH, ale ostatnie wersje 7.3, 8.0 i 9.0 sa
> pod wzgledem instalacji bardzo dopieszczone. Instalator jest przyjemny i
> latwy w obsludze (chcialoby sie rzec microsoftowy).
Co prawda to był Aurorex 8.0, ale przecież to to samo co RH. Nie umiał
wystartować instalacji w trybie graficznym (stara dobra Permedia2, która na
100% na sterowniki pod Linuksa). Nie widział partycji dysków, już nie mówię,
ze nie widział partycji ext2 (w tym samym czasie Debian Potato widział).
Jakims cudem skopał mi tablice partycji na dysku na którym go nie
istalowałem!!!!!
Dziękuje bardzo nie polecam.
Potato poszedł bez problemów.
--