RE: modul 3c59x.o nie wspolpracuje z karta

/ciach
> karta 3Com EtherLink ISA 3C509b
> pod winda dziala, w tym dhcp takze
> pod woodym (2.4.18) niestety nie i nie potrafie wymyslec jak ustalic
> dlaczego ;\
/ciach
> modul jest zaladowany
> moze macie jakis pomysl?

viTAM!
Przekazano mi informacje , ze te karty sieciowe
po pierwszym zainstalowaniu DEBIAN-ow robia sie "dziwne".
Kolejna instalacja DEBIAN-ow konczy sie wlasnie
odmowa wspolpracy karty z systemem i roznymi dziwnymi
komunikatami. Zoabserwowano (pod Win-98) zmiane
pierwotnych ustawien obszarow I/O i zasobow zajmowanych
przez karte wlasnie po zainstalowaniu DEBIAN-ow. Ponowna
instalka np. potato, powodowala opisane uprzednio objawy.
Usuniecie tzw. "skladnikow sieciowych" (pod Win-98)
i ponowna reinstalacja przywracala pierwotne ustawienia
obszarow I/O i zasobow karty. Po takim postepowaniu
DEBIAN-y znow daly sie instalowac. Czyzby sterownik
3c59x.o domaga sie dziewicy, jak niegdys okrutne smoki?

Instalacje FreeBSD i OpenBSD nie przestawiaja
zasobow tej karty sieciowej - odziedziczonych po Win-98.
Jesli wystarczy doby, byc moze zglosze te przypadki
do www.scyld.com i do www.debian.org/Bugs/,
bo to nadzwyczaj ciekawe.

Pozdrawiam wszystkich, ktorzy ulatwiali mi
rozgryzanie problemu.
Dziekuje IM wszystkim!

coturnix
PS. Kilka dni temu minela kolejna rocznica
bitwy z najazdem mongolsko-tatarskim, pod Legnica.
Tu kłania się "Ballada o Legnicy" Andrzeja Waligorskiego,
w wykonaniu Olka Grotowskiego, jako hold oddany przeszlosci.
http://www.waligorski.art.pl