Re: modul 3c59x.o nie wspolpracuje z karta

Jak podają anonimowe źródła, przepowiedziano, że Przepióra Jacek napisze:

> /ciach
> /ciach
>
> Po zaladowaniu modulu, odpaleniu karty
> poleceniem: # ifconfig eth0 up
>  Nie ma tabeli routingu

ifconfig eth0 ADRESIP netmask MASKA up
np. ifconfig eth0 192.168.0.1 netmask 255.255.255.0 up

albo: ifup eth0, jeśli
adres jest skonfigurowany w /etc/network/interfaces.

iface eth0 inet static
    address 192.168.0.1
    netmask 255.255.255.0

Przypadku Linuksa-klienta dhcp nie musiałem sam konfigurować, ale z tego
co wiem sprowadza się to do uruchamiania klienta dhcp, albo (na podstawie
man intefaces):

iface eth0 inet dhcp

> Reczne dodanie routingu zwraca
>  SIOCADDRT: Siec jest niedostepna

a co zwraca: ifconfig eth0?

> ping do localhost dziala i podaje
> w miare prawidlowe statystyki

dostęp do localhost nie wymaga karty.

> Pingi do maszyn w sieci zwracaja:
>  Siec jest niedostepna

bo pewnie nie jest

[...]

Jacek Kawa  **You have to learn right from left and right from wrong.**