Re: Logowanie wdzwaniane, C.D.

Czesc
>>>CIACH>>>

Dzięki za wcześniejszą pomoc, niestety potrzebuje jej wiecej ;(
Przypomnę, że chodzi mi o zalogowanie się na moim domowym komputerze (Sid,
jajo 2.4.20, połączenie z internetem przez zwykły MODEM), z innego komputera
(WinNT 4, klient sieci ze stalym polaczeniem z interenetem -- nie wiem na
czym stoi serwer bo nie mam do niego dostepu).

Co narazie osiagnołem? Dodalem za wasza rada wpis do  /etc/inittab
T0:23:respawn:/sbin/getty -L ttyS0 9600 vt100
(to wydaje sie dzialac bo modem odbiera polaczenia jak ktos do mnie dzwoni
;)
i prubowalem polaczyc sie przez hypherterminal z windy. Niestety klapa:
trzeba
podać numer telefonu do kturego jast podpiety system na który sie chce
zalogowac -- co jest logiczne -- niestety, jak pisalem winda ma jakies stałe
łacze i nie może "wykręcicć numeru" ;). Albo jestem dupa i nie umiem
skorzystac z hypherterminala (nie lubie windy), ale nie znalazlem w
dokumentacji żadnej wskazówki jak to ominąć; albo trzeba użyc innego
programu
-- może wiecie JAKIEGO?

Hmmm, jedyne rozwiazanie, ktore przychodzi mi tu do glowy to kupic i
zainstalowac modem na WinNT przez stale lacze nie wykrecisz numeru
(to znaczy sa specjalne bramki laczace pozwalajace dzwonic z Internetu do
sieci telefonicznej,
ale z tego co wiem to one sa w USA, a o polskich nie slyszalem),
gdyby mozna bylo to zrobic to obroty TP SA  troszke by spadly :).
Nawet jezeli mozna sie "wydzwaniac" z Internetu to napewno nie jest to
usluga bezplatna.
Pozdrawiam

Marcin