Re: modul 3c59x.o nie wspolpracuje z karta

Przepióra Jacek wrote:

Przekazano mi informacje , ze te karty sieciowe po pierwszym zainstalowaniu DEBIAN-ow robia sie "dziwne". Kolejna instalacja DEBIAN-ow konczy sie wlasnie odmowa wspolpracy karty z systemem i roznymi dziwnymi komunikatami.
> Czyzby sterownik 3c59x.o domaga sie dziewicy,
> jak niegdys okrutne smoki?

Jak już pisałem mam 3c905b-tx i na swoim kompie używałem:
- Debian 'potato/stable' installer
- Debian 'woody/stable' installer
- PLD 1.0 installer
- MS Windows 2000 Prof
- MS Windows XP Prof
- OpenDOS 7.03 + packet driver od karty 3c905b
- FreeBSD 4.7
- QNX 6.1 (bodajże ta wersja - nie pamiętam już)

poza tym kilka różnych kerneli linuksowych i zawsze karta działała od ręki - może uruchom dosowy program diagnostyczny 3Com-a od karty i zobacz co z nią jest nie tak..

--
APT: deb http://www.hrw.one.pl/apt/ sid/