Re: MPlayer

On Tue, Dec 30, 2003 at 12:52:42AM +0100, pszemaz wrote:
> pomijam juz ze nie odpala gui, jak odpalam z konsoli mam:

Pisząc konsola rozumiem, że masz na myśli terminal - /dev/ttyX.

[...]
> vo: couldn't open the X11 display ()!
> Error opening/initializing the selected video_out (-vo) device.

Nie rozumiem dlaczego się dziwisz? Odpalasz z konsoli (bez X-ów) a jako
wyjście wideo (-vo) podajesz X11? Zależnie od karty graficznej spróbuj
któregoś z wyjść: vesa, svga, fbdev, aa, etc. Dziwi mnie też brak
aktywnych rozszerzeń instrukcji procesora, np. 3DNOW. Jesteś pewien że
zainstalowałeś odpowiednią wersję?

Polecam również dokumentacje mplayera.

--
Rafal Czlonka