Re: firewall, kde, samba

W liście z pon, 29-12-2003, godz. 23:40, Michał Niezbecki pisze:
> Witam,
>
>   Dzis hurtowo, 3 pytanka :)
>
>   1. Ktos kiedys na liscie podawal jako przyklad bardzo przyjemna
>   rozbudowana konfiguracje firewalla na iptables. Niestety zniklo
>   gdzies w otchlaniach dysku.. Moglbym prosic jeszcze raz?

To moglem byc ja.
Jak to ja znajdziesz to tu:

http://michal.linuxstuff.pl/iptables.txt

P.S. Skorzystam z okazji posylania posta.
Poniewaz denerwuje mnie coraz wieksza ilosc spamu, jaka przychodzi mi na
onetowe konto, zrezygnuje z niego, jezeli ktos bedzie mial wole napisc
cos do mnie, moj nowy adres: michal malpka linxstuff.pl

Pozdrawiam wszystkich i zycze szczesliwego nowego roku :).

Michal