Re: problemy z dpkg-reconfigure locales

:[Sun, Jun 29, 2003 at 04:05:55AM +0200]:[Marcin Owsiany]:
> Dziwne, powinno być na samym początku.

 na bank nie było; pytał tylko o apta i exima. Nawet hasełko roota
 musiałem sobie z chroota ustawiać...

> Może ustawiłeś sobie nieinteraktywny frontend? Spróbuj:
> dpkg-reconfigure -f readline debconf locales

 Trafione. Winny był whiptail. Za pomocą powyższego ustawiłem w
 debconfie dialog jako fronted, ale dopiero gdy wywaliłem whiptaila
 dpkg-reconfigure zaczął pokazywać śliczne ncursesowe okienka ;))

 Dzięki.

 BTW, to normalne że maile na tą listę dochodzą tak dłuuuugoooo?

pozdrawiam
         -- /mf/
--
 *   *   *     Marek Fetliński