Re: problemy z dpkg-reconfigure locales

:[Fri, Jun 27, 2003 at 03:04:03AM +0200]:[Marcin Owsiany]:
> Napisz dokładnie co się dzieje po uruchomieniu dpkg-reconfigure locales

piramida:~# dpkg-reconfigure locales
Generating locales...
Generation complete.
piramida:~# locale |grep pl
piramida:~#

Probowalem jeszcze dpkg-reconfigure --priority=low --force locales, tez
nic.

> Jaki ustawiłeś priorytet pytań w debconfie?

eee... a jak to sprawdzic ? Bo w czasie instalacji nie przypominam sobie
zeby cos o debconfie bylo, w /etc/debconf.conf mi sie nic takiego w oczy
nie rzucilo, a dpkg-reconfigure debconf zachowuje sie jak przy localach.

pozdrawiam
         -- /mf/
--
 *   *   *     Marek Fetliński