problemy z dpkg-reconfigure locales

Cześć
Zainstalowałem sobie niedawno Debiana (Woody) i konfiguruję go
powoli do swoich potrzeb, niestety już na samym początku mam
problem.
Na początek poszła polonizacja; ZTCW (bo przeczytałem ;) )
powinno wystarczyć `apt-get install locales fonty' i później
powinienem mieć do wyboru jakie locale chcę wygenerować i
jakich używać, to samo z fontami.
Niestety nic takiego się nie dzieje, jest tylko "Generating
locales... Generation complete." i dalej wszystko na posix.
Próbowałem czy `dpkg-reconfigure locales' nie pomoże, ale też
nie pomogło.
Co prawda same locale udało mi się wygenerować za pomocą vima +
locale-gen, ale uważam to za obejście problemu, bo:
a) jak już mam Debiana to bym chciał ustawiać wszystko
porządnie i wygodnie ;))
b) skoro powinno być automagicznie a nie jest to znaczy, że mam
coś źle albo mi czegoś brak. Tylko czego?

TIA
     -- mef

Szukasz wyjazdu wakacyjnego? Sprawdź nasze oferty!
Nowy serwis w WP http://oferty.wp.pl/wakacje.html