Re: obsluga kafejki inetowej + pomys

Dnia Wed, May 28, 2003 at 07:38:20AM +0200 Piotr Głodzik napisał/a:
> Pewnego pięknego dnia Tue, 27 May 2003 10:43:14 +0200

> Nooo, pomyka dużo szybciej niż wersja Win.
no pewnie tak, tyle ze nie na x-terminalach z 2MB karta grafiki...

> A nie da się potraktować tego jako umożliwienie dostępu do komputera?
> Wtedy zarabia się na udostępnianiu sprzętu, a nie softu.
> Zresztą większość kafejek ma Q3, CS i tego typu gry. Nie wydaje mi sie
> żeby to wszystko było po części "na lewo".
kontaktowalem sie swego czasu z jednym z wiekszych polskich dystrybutorow,
powiedziano mi ze nie ma "wielouzytkownikowej" licencji na gry, a juz
tym bardziej licencji pod kawiarenki (interesowalo mnie to w kontekscie:
jedna plyta + kilka licencji, a iso udostepniane przez sambe)

pzdr
yanek

--
,,Weź przeczytaj chociaż jeden dokument o systemie DNS.
  Bo odnoszę wrażenie, że wiesz o tym tyle co ja o hodowli świń.''