Re: obsluga kafejki inetowej + pomys

Pewnego pięknego dnia Tue, 27 May 2003 10:43:14 +0200
Michał Byrecki napisał(a):

> I jeszcze Q3Arena.
Nooo, pomyka dużo szybciej niż wersja Win.
 Tylko jest jeden *mały* problem. Grę, jak kupujesz,
> to jest "for home use". A tutaj zarabiasz na niej kasę i taką licencę
> możesz sobie wsadzić... Z tego co wiem, to nie ma możliwości
> zakupienia licencji, które umożliwiałyby ci zarabianie kasy na grach.
> :(
A nie da się potraktować tego jako umożliwienie dostępu do komputera?
Wtedy zarabia się na udostępnianiu sprzętu, a nie softu.
Zresztą większość kafejek ma Q3, CS i tego typu gry. Nie wydaje mi sie
żeby to wszystko było po części "na lewo".
pozdr.
Piotrek