Re: obsluga kafejki inetowej + pomys

Kłaniam się,

   w odpowiedzi na pismo z dnia wto, 27. maja 2003 06:32
   podpisane: Andrzej Dalasinski

> Przegladaja strony, czatujai,sprawdzaja poczte (interia, onet...)
> (Phoenix+jv_machine) Pisza teksty (OpenOffice)

Hm... I nie przeszkadza im brak ,,jedynie słusznych''? Czasami aż mi się nóż w
kieszeni otwiera słuchając ZU(tm), ale dla nich najczęściej komunikator to
GG, internet to IE, a edytor to Word i koniec. Dlatego zastanawia mnie
psychologiczny aspekt tego. Bo że się da to wszystko wykorzystywać, o czym
piszesz, to wiem, bo sam z tego korzystam w Xach, ale że też Ci się udało
przekonać klientów do tego?

> Graja (gierki javowe i flash)

A z tym nie ma problemów? Wiem, że np. gierki z WP to nawet pod Windows z
Mozilli nie chcialy korzystać.

--
 Przemysław Adam Śmiejek	Śląska Grupa Użytkowników Linuksa
 GSM: (+48) 601-835-262		JID: tristan@jabber.bnet.pl