Re: 6 kanalow z SB Live! 5.1

On Wed, 21 May 2003, krzys wrote:

> Proponuje starowniki ALSA (no chyba ze tez sprawdzales ale nie widze ^ )

Dzieki wielkie.
Teraz dzialaja juz wszystkie kanaly. Co prawda w trybie emulacji oss
dzialaja zle, ale to na razie moge zignorowac.

Ale jak zmienia sie glosnosc wszystkich kanalow na raz, za pomoca xmms?
Dodam tylko, ze zmiana za pomoca pokretla na glosnikach mnie nie zadowala
bo xmms'a uzywam jako budzika.

mirek