Re: 6 kanalow z SB Live! 5.1

On Wed, May 21, 2003 at 09:21:46PM +0200, Mateusz Papiernik wrote:

> ja mam to samo. Używam emu10k1 i emu-script, wszystko teoretycznie
> skonfigurowane poprawnie, ale w praktyce mam 4.1 - tzn. dwa przednie,
> dwa tylnie i subwoofer. Test AC3TEST.VOB zachowuje się również jak na
> 4.1 - left ok, right ok, left surround ok, right surround ok, lfe ok, a
> center mówi zarówno na lewym i prawym przednim. Teoretycznie wszędzie
> gdzie się da ustawione jest 5.1, a tablice routingu wzięte z
> emu-scriptu.

> ... a na windows działa perfectly ...

> a obsługują 5.1, sprzętowy EQ realizowany przez DSP (5band-eq.bin),
> [...]

tyle skomplikowanych slow na raz . . .  :-)))
Nie wiem, ale z tego co wiem, stery ALSA sa juz wlaczane do nastepnych
wersji jadra (2.5.~) wiec sa chyba warte uwagi. Myle sie??

Zobacz - przekonasz sie. Nie wiem, bo tak gleboko w Live'a "nie wchodzilem",
chociaz zajmuje sie muzyka (bardziej MIDI).

Pozdrawiam. Krzysiek
**      Krzysztof Krupa       **
**        GG: 1104936         **
**  chemiczek@poczta.onet.pl  **