Re: 6 kanalow z SB Live! 5.1

On Wed, May 21, 2003 at 08:19:32AM +0200, Mirek Grochowski wrote:

> Witam,
>
> Jak uruchomic trzecie wyjscie audio (central + subwoofer) na karcie SB
> Live! 5.1?
> Pytanie wcale nie jest takie banalne jak moze sie wydawac, probowalem juz
> chyba wszystkiego. Sterownik emu10k1 z 2.4.20, sterownik z
> http://sourceforge.net/projects/emu10k1. Probowalem to odpalac na rozne
> sposoby, za pomoca emu-script (rozne ustawienia) oraz emu-config -a no i
> nic. Ze srodkowego glosnika nic sie nie wydobywa, mimo, ze na 100% jest
> sprawny.
> [...]

Proponuje starowniki ALSA (no chyba ze tez sprawdzales ale nie widze ^ )

http://www.alsa-project.org/

Tez mam Live'a , z tym ze stara wersje, ale sadze ze z nowa bedzia w pelni
wspolpracowac.

Zabralem sie za ALSE, gdy chcialem uruchomic MIDI, a stery z jadra (2.4.20)
jakos nie chcialy dzialac.
Potestuj.Powodzenia.

Pozdrawiam Krzysiek
**      Krzysztof Krupa       **