Re: 6 kanalow z SB Live! 5.1

ja mam to samo. Używam emu10k1 i emu-script, wszystko teoretycznie
skonfigurowane poprawnie, ale w praktyce mam 4.1 - tzn. dwa przednie,
dwa tylnie i subwoofer. Test AC3TEST.VOB zachowuje się również jak na
4.1 - left ok, right ok, left surround ok, right surround ok, lfe ok, a
center mówi zarówno na lewym i prawym przednim. Teoretycznie wszędzie
gdzie się da ustawione jest 5.1, a tablice routingu wzięte z
emu-scriptu.

... a na windows działa perfectly ...

> Proponuje starowniki ALSA (no chyba ze tez sprawdzales ale nie widze ^
> )

a obsługują 5.1, sprzętowy EQ realizowany przez DSP (5band-eq.bin),
sprzętowe dekodowanie AC3, sterowanie bassami i treblami, i obsługę
Surround Matrix w WAV/MP3? Bo jak nie to odpadają.

--
Mati (mati@mati.rm.pl)
Życie byłoby o wiele łatwiejsze do zrozumienia, gdyby matka natura dała