Re: Serwer bez monitora i klawiatury

On Thu, Feb 27, 2003 at 05:16:47PM +0100, Artur Marnik wrote:
> jest to serwer IBM netfinity 4000R dokladnie :)
> a co do terminala to w jakis sposob mozna sie tam podpiac ? - i czy do tego
> moze sluzyc zwykly PC ? jezeli tak to czy musi miec cos zainstalowane ?

A to jednak pecet do racka.
Czy on ma na pewno napęd CD?
Klawiaturę i monitor faktycznie ma chyba niestandardowe.
Jeśli tak, to pewnie domyślnie z niego powinno dać się zabootować system.
Nie mam jednak pojęcia, czy płytki bootujące typowych systemów są
w stanie wykryć fakt braku klawiatury i przełączyć konsolę na seriala.
Spróbuj standardową płytę Debiana i Knoppixa, może coś ruszy. Podłącz
terminal ustawiony na 9600 bodów pod Serial 1 i obserwuj, może coś się
pojawi.

Jeśli nie pomoże -- trzeba by spreparować CD lub poszukać istniejącego,
który ma ustawioną konsolę na serial domyślnie. Albo alternatywnie --
wyjąć dysk i zainstalować system bazowy na innej maszynie.

Wanted