Re: Serwer bez monitora i klawiatury

On Thu, 27 Feb 2003, Marcin Sochacki wrote:

> Nie mam jednak pojęcia, czy płytki bootujące typowych systemów są
> w stanie wykryć fakt braku klawiatury i przełączyć konsolę na seriala.
> Spróbuj standardową płytę Debiana i Knoppixa, może coś ruszy. Podłącz
> terminal ustawiony na 9600 bodów pod Serial 1 i obserwuj, może coś się
> pojawi.

na suse np, podczas botowania instalek, trzeba shita (o ile dobrze
pamietam) i wtedy "szuka" po serialu...
freebsd tez ma takie "cudo" wiec debian tez pewnie... su sumie nie mam
pojecia jak, ale jesli przyjmniemy ze sie da, to sie na pewno da :)
imho, odpalasz najpierw term, potem maszyne, do niec cd i inne codo i
weyscie bedziesz mial na terma'a (tak jest przy wspomnianych juz sun;ach
czy tez sgi maszynkach)
tomcio

tomasz grzegorz zaborowski  --/-- operator sieci komputerowej, IFT, UWr.
http://zabora.of.pl          /-------------[  http://zas.ift.uni.wroc.pl
zabora@ift.uni.wroc.pl      /-----------------------------[  071 3759402
---------------------------/-PHP-JAVA-SQL-CGI-HTML-UNIX-SECURE-NET-AMIGA