Re: Lamer: Problem z jądrem

Witam!

Jesli chodzi o kompilacje bez zachowania "paczkowosci" - zamiast podmieniac z
reki proponuje "make install" - jesli wpisy sa dobrze zrobuione w lilo - sam
podmieni i uruchomi lilo aby wrzucic nowe wpisy do MBR'a
[nie polecam]

Jesli chodzi o kompilacje z zachowaniem "paczkowosci" debiana - wszystko
ladnie opisane pod tym adresem:
http://debian.otwarte.pl/article.php?aid=10&t10=1
[POLECAM]

> Napewno coś z dyskiem primary master SCSI, ale co to nie mam pojęcia.
> Czy to czasami nie powinno być oznaczenie partycji, np. /dev/sda1?
> Spróbuj:

Czy oprocz tego w systemie nie ma cdromu albo dysku na IDE?

kulawy@exp:/boot$ ls -la vmlinu*
-rw-r--r--    1 root     root       665509 lut 10 12:17 vmlinuz-2.2.20-idepci
-rw-r--r--    1 root     root       754705 paź 23 14:35 vmlinuz-2.4.19-ac4
-rw-r--r--    1 root     root       777808 lut 10 16:55 vmlinuz-2.4.20
kulawy@exp:/boot$

> Powinno byc o WIELE mniejsze.
Jak widac na zalaczonym obrazku..
 i jak widac _wersja_ jajka nie ma specjalnego znaczenia.. Moje aktualne jest
praktycznie ze wszystkim - komputerek do testow uzadzen na usb, i2c a nie
malo rzeczy jest wkompilowane na stale do jajka.

> A wybrałeś jakiekolwiek opcje jako moduły, czy wszystko na stałe w
> jajku? Po skompilowaniu jajka powinieneś zrobić
>
> # bzImage

#make bzImage - znam takich co pisali w shellu #bzImage i denerwowali sie, ze
jak im powiedzialem, zeby "zrobili bzImage" to-to nie dziala ;-)

Pozdrawiam serdecznie,
Przemek Kula.

P.S. Lubie pytania na ktore wydaje mi sie, ze znam odpowiedz ;-))