Zbudowanie okrojonej dystrybucji debiana

cze ostanio chodzi mi po glowie takie pytanie czy jest jakas mozliwosc
zrobienie wlasnej dystrybucji potrzebuje troszke okroic  normalna
dystrybucje  i powrzucac wlasne konfigi  bylo by to dla mnie bardzo
wygodne rozwiazanie a potrzebuje w niej  swumie  www php  msql i pare
iinnych  ssh  ewentualnie jakiegos ftp  i to wsumie wszystko a
jednoczenie chodzi o czas  isntalacji i konfiguracj zeby go skrucic do
minimum.