Re: ssh_exchange_identification: Connection closed by remote host

On Thu, Feb 20, 2003 at 04:28:48PM +0100, Andrzej Dalasinski wrote:

>  it ujest chyba pies pogrzebany :))
>
> host ten_ip zwraca nazwe dnsowa, ale juz
> ping nazwa.dnsowa nie dziala - znaczy skonfigurowali mi tylko odwrotny dns :(

Witam ponownie,

Ja mialem rev'a - a opisana sytuacja (tzn to, ze serwer odrzucal polaczenie)
pojawiala sie losowo (30-40% przypadkow logowan);
EOT

CZERW

" Remember, information is not knowledge, knowledge is not wisdom,
  wisdom is not truth, truth is not beauty, beauty is not love,
  love is not music, music is the best. "
						    Frank Zappa