Re: ssh_exchange_identification: Connection closed by remote host

Witaj Andrzej,

Andrzej Dalasinski> nie wieem z innych hostow nie ma problemow z zalogowaniem!!!!, tylko z
Andrzej Dalasinski> jednego konkretnego!!!! wiec to jego wina a nie serwerkow
Andrzej Dalasinski> ...tak mi sie wydaje...

obstawiam ze zmienil ci sie/brakuje rev-dns
i wpis w host.deny ALL:PARANOID odrzuca polaczenie
dopisz na zdalnej maszynce do host.allow ipka z ktorego sie logujesz i
to co zwraca $host ten_ip

 Michal                            mailto:coor@kkr.org.pl
--
www.kkr.org.pl