Re: ssh_exchange_identification: Connection closed by remote host

Dnia Thu, Feb 20, 2003 at 01:31:36PM +0100 Michal Niezbecki napisał/a:
> Witaj Andrzej,

> Andrzej Dalasinski> nie wieem z innych hostow nie ma problemow z zalogowaniem!!!!, tylko z
> Andrzej Dalasinski> jednego konkretnego!!!! wiec to jego wina a nie serwerkow
> Andrzej Dalasinski> ...tak mi sie wydaje...
>
> obstawiam ze zmienil ci sie/brakuje rev-dns
> i wpis w host.deny ALL:PARANOID odrzuca polaczenie
> dopisz na zdalnej maszynce do host.allow ipka z ktorego sie logujesz i
> to co zwraca $host ten_ip
 it ujest chyba pies pogrzebany :))

host ten_ip zwraca nazwe dnsowa, ale juz
ping nazwa.dnsowa nie dziala - znaczy skonfigurowali mi tylko odwrotny dns :(
chcialoby sie zabluznic...

dzieki za pomoc...
...bede dzwonil do mojego providera...

/yanek
--
Andrzej Dalasiński                      | We are Microsoft.
http://www.ocelotl.eu.org               | What you are experiencing