Re: ssh_exchange_identification: Connection closed by remote host

On Thu, 20 Feb 2003, Andrzej Dalasinski wrote:

> spotkal sie ktos kiedys z takim komunikatem?
> goglalem chwile, ale nie znalazlem nic co by odpowiadalo mojej sytuacji:
> jest tak:
> ssh z serwera firmy na 4 znane mi serwery nie dziala i pojawia sie
> blad jak w temacie (solaris i trzy debiany) na piaty serwer -solaris smiga...
>
> zza maskarady ktora robi ow firmowy serwer nie da sie rowniez polaczyc na
> podane serwery...
>
> googlam dalej, ale gdyby ktos cos wiedzial to sprawa jest dosc pilna...

ja tak mialem z debianem (lub frbsd, nie pamietam)
i nie mam pojacie cio to bylo, ale samo przeszlo... zalogowalem sie z
innej masyzny i poszlo.. wez zobacz m-ce na dyskach...
tomek

tomasz grzegorz zaborowski  --/-- operator sieci komputerowej, IFT, UWr.
http://zabora.of.pl          /-------------[  http://zas.ift.uni.wroc.pl
zabora@ift.uni.wroc.pl      /-----------------------------[  071 3759402
---------------------------/-PHP-JAVA-SQL-CGI-HTML-UNIX-SECURE-NET-AMIGA