Re: pad

:) widze ze temat sie rozwija :).
Jeszcze mi nie odpisał facet od haftu więc czekam na razie skrobię
formularz rejestracyjny. A co do padów i innych.
Mam dostep do naprawde dziwnych rzeczy więc dziś z pracy przywlokłem
ładną płytkę dibonndu (dwie warstwy cieniutkiego aluminum) o wymiarze
20x15 cm, jutro będę miał wydruk solwentowy (druk na folii
samoprzypelnej na reklamy zewnętrzne niezmywalny) nakleję i zobaczę jak
to się jako pad sprawdza. Testowałem dziś w pracy pada z pleksiglasu
bezbarwnego w okrągłego, ładny bajerek, lecz niestety się rysuje, no i
akurat dorwałem kawałek o gruboiści 10 mm (wtedy widać efekt) i był
nieco niewygodny. Pleksiglas ma to do siebie, że mamy maszynę, która
mozna na takim czymś wygrawerować np pingwina (sam mam fajny grawerowany
wisiorek do kluczy z pingwinkiem. Jakby ktoś był zainteresowany służe
sczegółami :). Dobra wracam do kodowania.

Pozdrawiam

Michal