Re: ssh_exchange_identification: Connection closed by remote host

On Thu, Feb 20, 2003 at 12:52:38PM +0100, Andrzej Dalasinski wrote:
> nie wieem z innych hostow nie ma problemow z zalogowaniem!!!!, tylko z
> jednego konkretnego!!!! wiec to jego wina a nie serwerkow
> ...tak mi sie wydaje...

Wpisz hosta z którego się logujesz do /etc/host.allow serwera ssh
- tylko po ipku. Możliwe, że masz go tam wpisanego po nazwie.
Mozliwe takze, ze serwer DNS troche za wolno odpowiada na pytania
serwera ssh o nazwe hosta, z ktorego sie logujesz , wtedy twoj host
jest traktowany jako PARANOID.
Tak to sobie wykombinowałem (nie jestem pewny czy jest tak naprawde -
jak bym sie mylil to prosze szanownych grupowiczow by mnie oswiecic)
w każdym bądź razie u mnie pomogło.

CZERW

" Remember, information is not knowledge, knowledge is not wisdom,
  wisdom is not truth, truth is not beauty, beauty is not love,
  love is not music, music is the best. "
						    Frank Zappa