Re: peryferia bezprzewodowe..

Witaj Magdalena,

W Twoim liście napisanym 19 lutego 2003 (21:14:10) można przeczytać:

MK> Witam wszystkich,
MK> mam pewien dylemat [jeszcze nie problem ;-)].
MK> Mam do wyboru w promocyjnej cenie piekna klawiature i cudowna mysz - ich
MK> zaleta i wada(?) jest to, ze sa bezprzewodowe [Logitech].
MK> I oto moja duza prosba i pytanie: czy sa problemy z uruchomieniem tego sprzetu
MK> pod Linuksem? Czy mial ktos z tym tematem jakies doswiadczenia?.. Czy tylko
MK> wydaje sie to jakies bardziej trudne? ;-)

MK> Bede wdzieczna za dobre rady. :-)

ja osobiscie mam komplet A4tech bezprzewodowy i dziala :)
Mysle ze wszystko dzialac bedzie (bo musi pod DOS itp bez sterow
jakichs) jesli jest to na PS/2. z USB (klawiaturami/myszkami)
nie mialem do czynienia

--
                 Grzegorz 'JaBBaS' Dzięgielewski
        ASK REDnet                            AI Project