Re: Koszulki

Dnia Wed, 19 Feb 2003 23:25:03 +0100
"Robert Skup" <robert.skup@koncept-l.pl> napisałeś/napisałaś:

Dziękuję za wszystkie odpowiedzi.
Po kolei:
1. Napisałem o przedpłacie, bo nie smiałem marzyć o taki zaufaniu, żeby
dostać całą kwotę na konto :) Jakby na to nie patrzeć całośc będzie
kosztowała ok 4000 zł. 2. Wziąłem pod uwagę to, że częśc ludzi
zrezygnuje. Ale też bardzo dużo osób deklarowało, że weźmie więcej niż
jedną, jeżeli cena spadnie. Nawet jakby zrezygnowała połowa, to przy
takiej ilości osób kosztu stałe razbijają się tak, że niemal ich nie
poczujemy. Ja bardzo ciałbym taką koszulkę, więc gotów jestem zapłacić 2
zł więcej. 3. Co do wzorów - tego już nie przeskoczę - nie jestem w
stanie zadowolić wszystkich. Faktycznie pierwotna ankieta pozostawia
pewne niejasności, ale tworzona ona była przy nieco innych założeniach
(do 50 sztuk, sito). Myślę, że powinniśmy wybrać jedno logo na koszulkę
białą i jedno logo na koszulkę ciemną. I chyba nie ma co robić innej
anikiety - można wybrać z tego co mamy najpopularniejszą białą i
najpopularniejszą czarną - jednak logo musi pozostać w jednym wzorze,
jeżeli nie zdecydujemy się na drugi program do haftu. 4. Punkty
kontaktowe to świetny pomysł. Wyobrażam sobie to tak, że pisze do mnie
jedna osoba w imieniu kilku, ja sprawdzam czy faktycznie podani  przez
ta osobę ludzie sobie tego zyczą i jezeli tak posyłam na ten adres
paczkę. Na pewno obnizy to koszty i ujmie mi pracy z pakowaniem - a moge
jej mieć sporo przy pakowaniu :(. 5. Formularz oficjalny bedzie, bedzie
posyłał prośbę o potwierdzenie, a i tak osoba będzie brana pod uwagę
dopiero w monencie, kiedy wpłyną pieniądze na konto. Myslę, że będzie to
tak zrobione, że kiedy załatwimy kwestię wybory loga itp, zamieszczę
formularz, osoby które się zadeklarują będa miały określony termin (np
1,5 tygodnia) na wpłatę pieniędzy, potem zamykamy sklep robimy koszulki
i posyłamy je w świat. Pomocy przy tym chyba nie bedę potrzebował -
wszystko wrzuce w mysqla i skrypty zrobia za mnie wszystko :). Ale
jakbym sie nie wyrabiał to poprosze oczywiście o pomoc. 6. Każdy ma
jakies miejsze lub większe zyczenia. Np. ja chciałbym najbardziej
dopieszczoną z oczywistym zamiarem koszulkę białą ;-), a tu na
prowadzenie wysuwa się czarna. Myślę, że warto ustąpic z częścią żądań
co do projektu, wyglądu itp i dac wybrać większości, po to, żeby coś
mieć w końcu związanego z tym debianem (poza oczywistej satysfakcji z
użytkowania :) ).

Pozdrawiam wszystkich listowiczów, życzę miłej nocy, tymczasem załatwiam
skrypty, goscia od haftu (jakkolwiek to odczytać ;-) ) i daję pole
ludziom do uzgodnienia wyglądu i innych spraw :). Na maile oczywiście
staram się odpowiadac w miarę mozliwości.

Michal

Tanie bilety lotnicze!
http://samoloty.onet.pl