Re: peryferia bezprzewodowe..

On Wed, Feb 19, 2003 at 09:14:10PM +0100, Magdalena Komorowska wrote:
> Mam do wyboru w promocyjnej cenie piekna klawiature i cudowna mysz - ich
> zaleta i wada(?) jest to, ze sa bezprzewodowe [Logitech].
> I oto moja duza prosba i pytanie: czy sa problemy z uruchomieniem tego sprzetu
> pod Linuksem?

Jeśli to jest "Cordless Desktop Optical", a odbiornik ma możliwość
podłączenia do komputera przez 2 wtyczki ps2 (u mnie jest tak, że jeden
z kabli jest USB, ale z przejściówką na PS2), to nie będzie żadnego
problemu.

Acha, uważaj, żeby jej nie zalać, bo producent zrobił wszystko żeby po
kąpieli było ją jak najtrudniej złożyć. :-)

Co do klawiszków multimedialnych polecam wynalazek o nazwie "acme" a do
tego sawfish-xmms.

Marcin
--
Marcin Owsiany <porridge@debian.org>             http://marcin.owsiany.pl/
GnuPG: 1024D/60F41216  FE67 DA2D 0ACA FC5E 3F75  D6F6 3A0D 8AA0 60F4 1216