Re: Koszulki

Dnia Wed, Feb 19, 2003 at 10:24:37PM +0100, Jacek Politowski napisal(a):

> Część może zrezygnować, jeśli do produkcji trafi inny wzór, niż ten na
> który głosowali. (np. ja nie wiem, czy tak nie zrobię...)

Myśle że nie było by złym pomysłem, po zalatwieniu juz wszystkiego
(formalnosci, cen itd itd) zrobienie "oficjalnego" formularza na
stronie, gdzie nalżało by podać wsie dane - po wysłaniu skrypt wysyłał
by info na podany adres, pytał czy dane są prawidłowe i żądał
potwierdzenia - w ten sposób do minimum ograniczy się "niezdecydowanych"

--
Kowalski Paweł
argail@histeria.pl | argail@histeria.eu.org