Re: Koszulki

Było to tak, Wed, Feb 19, 2003 at 10:45:46PM +0100 Kowalski Pawel napisał(a) do mnie coś takiego:

> Myśle że nie było by złym pomysłem, po zalatwieniu juz wszystkiego
> (formalnosci, cen itd itd) zrobienie "oficjalnego" formularza na
> stronie, gdzie nalżało by podać wsie dane - po wysłaniu skrypt wysyłał
> by info na podany adres, pytał czy dane są prawidłowe i żądał
> potwierdzenia - w ten sposób do minimum ograniczy się "niezdecydowanych"

Świetny pomysł, ja wstrzymuję się z decyzją zamawiania koszulki, bo po
prostu nie widziałem finalnego projektu, jeżeli takowy będzie, zapisze
się przez formulaż i finito, lub też uczynie pass..

Obecna sytuacja wydaje mi się po prostu BEZ SENSU: 'ja wezme ze dwie.. a
może nie.. może...'.. tak się nie załatwia interesów (w grę wchodzą
przecierz pieniądze, które ktoś musi zapłacić, założyć..).

Pozdrawiam
--
|  r o b e r t  ; :' ;  z a r o n . d e b i a n . p l  |