Koszulki

Witam.
Zadeklarowano chęć na 312 koszulek. Stan na godzinę 20.14 02.02.2003.

Moja propozycja. Skupmy się na razie tylko na koszulkach. Pomysłów jest
sporo, polary pady, ale zróbmy najpierw jedną rzecz, jak wypali, to może
nawet nowe promy koszmiczne NASA polecą z obierką/swirlem/spiralą .

Koszulki możemy mieć w jakichkolwiek kolorach, jakichkiowiek rozmiarach.
Z zaznaczeniem, że koszulki kolorowe są droższe. Na razie zaplanowany
jest haft na piersi wielkości ok 20x20 cm. Mnie osobiście podobają się
mniejsze, ale to już nie mój wybór :). Wzór może być jeden, maksymalnie
dwa - program do maszyny haftującej a jeden wzór kosztuje 200 zł netto.
Na dwa można się szarpnąć, bo przy takiej ilości to da mniej niż
złotówkę na koszulkę. Wiec loga na plecach/ramionach itp chyba odpadają.

Proszę zwórcić uwagę na to, że loga na czarnych koszulkach mają odrobine
inny wygląd niz analogiczne na białych!!! A płaci się osobno za każdy
kolor. Myślę ze wybierzemy najpopularniejsze (dotychczasowa jest
zdecydowanym faworytem)

Koszulka będzie z bawełny 100% policzę dla gramatury 160g/m2. Grubsze są
jakbyśmy chcieli. Poniższe ceny są jescze odrobine płynne - facet od
haftu nie widzial loga. Koszulka biała - 15 zł/szt
koszulka kolorowa - 17 zł/szt

Jak widać udało się z ceną zjechac i to nieźle :).

Co do płatności - jeżeli nikt nie wymyśli innego sposobu, to ja
proponuję zrobić to tak: 1. 10 zł przedpłata na moje konto za każdą
koszulkę + kwota na kopertę (jak myślę około złotówki, ale to jest do
sprawdzenia) 2. reszta za zaliczeniem pocztowym

Jeżeli po zniżeniu ceny ilość koszulek zwiekszy się dratycznie, poprosze
o większą przedpłatę - obawiam się, że mogę nie wydolić finansowo.

Jeżeli uda mi się dokonać zakupów bez faktury odliczymy jeszcze od tego
22% vat.

Do tego należy doliczyć koszty konfekcjonowania (myślę że to ok złotówki
na porządną kopertę z uszczelnieniem przeciw wilgoci) no i poczty - tu
już nie mam pojęcia ile to może kosztować.

To co - myślę, że mogę już sklecić formularz zamówienia? :)

Michał

P.S. Przepraszam, że nie odpisuję na każde pytanie - ale jakbym to
chciał robić nie robiłbym nic innego

Tanie bilety lotnicze!
http://samoloty.onet.pl