Re: Koszulki

Pewnego pięknego dnia (Wed, 19 Feb 2003 20:48:34 +0100)
osoba bliżej znana jako Michał <ryjek38@poczta.onet.pl> usiadła przy
komputerze i napisała:

> Witam.
> Zadeklarowano chęć na 312 koszulek. Stan na godzinę 20.14
> 02.02.2003.

Hmmm - spoko :) Tylko weź pod uwagę może mniejszą ilość, bo ja nie
byłbym taki pewny, czy wszystkie głosy sie sprawdzą. Jak to w Polsce
bywa część ludzi niechcący weszła na stronkę i "dla jaj" oddała jakiś
głos. Ale i tak duża liczba pozostanie - myślę, że nie będzie źle!

Pozdrawiam

Mateusz Pohl (aka PoLu)

--
Registered Linux User: #284408 -|- Debian GNU/Linux
Mateusz Pohl (aka PoLu) - matpolu@interia.pl

"Kiedy na nasze pytanie odpowiada informatyk,
przestajemy rozumieć pytanie..."