Re: instalacja djbdns

On Sun, Nov 17, 2002 at 05:29:18PM +0100, Maciej Matysiak wrote:
> niestety nie. ale tinydns 'widać z daleka', jeśli ktoś zna jego zachowania.
> jeśli ktoś miałby trochę czasu, dobre łącze i bazę domen w .pl to mógłby
> zrobić całkiem wiarygodne statystyki :)

Jeszcze tylko mały update: znalazłem ciekawe porównanie serwerów DNS.
Autor również podaje statystyki nt. wykorzystania ich na serwerach w sieci.
djbdns został niestety mocno zjechany, autor może trochę stronniczo zadziałał,
ale widać, że lamerem nie jest i przeprowadził sporo badań.
http://www.shub-internet.org/brad/papers/dnscomparison/

Wanted