Re: instalacja djbdns

On the 14th of November 2002 at 04:26, Marcin Sochacki <wanted@gnu.univ.gda.pl> wrote:

> Mało to mniej niż 5%. A nie sądzę, aby djbdns miał większy udział.

możliwe, że masz rację.

> dane opieram na wizualnej ocenie, np. hostów które znam, wypowiedzi ludzi
> na sieci, itp. Prawdopodobnie przeprowadzenie rzetelnego badania nie jest
> możliwe w tej kwestii, bo wielu skrzętnie ukrywa rodzaj używanego softu.
> Masz jakieś porównania liczbowe?

niestety nie. ale tinydns 'widać z daleka', jeśli ktoś zna jego zachowania.
jeśli ktoś miałby trochę czasu, dobre łącze i bazę domen w .pl to mógłby
zrobić całkiem wiarygodne statystyki :)

 m.m.
ps. po ostatnich wypowiedziach na bugtraq pozostaje mi tylko współczuć
 użytkownikom binda.
--
 use gnus, not guns!