Re: instalacja djbdns

Dnia śro 13. listopad 2002 19:04, Michał Niezbecki napisał:

> hmm..
> czy ja zyje w nieswiadomosci i nie wiem ze bind z paczki .deb w woodym
> jest dziurawy?
> jakie upgrade'y?

przejrzenie changeloga binda z ostatnich dajmy na to 3 lat, daje dosc dobry
obraz jakosci kodu tego nejmserwera. na tym tle djbdns wyglada zdecydowanie
lepiej.

poza tym dziure w kazdym programie ktos znajduje. dzieli sie ta wiedza z
pewnymi ludzmi lub nie. informuje o tym develeperow tego softu lub nie.
potem dopiero nastepuje publikacja info o luce bezpieczenstwa. dodatkowo na
przygotowanie paczek dla poszczegolnych dystrybucji (czasem na wiele
platform) potrzeba tez troszke czasu.

z tego tez powodu wole uzywac demonow w ktorych luki bezpieczenstwa sa
znajdowane rzadko.

--
mihaŁodziński
-------------------------= Pierwszy Lamer Rzeczypospolitej =---