Re: instalacja djbdns

On the 17th of November 2002 at 17:45, Marcin Sochacki <wanted@gnu.univ.gda.pl> wrote:

> Nie rozumiem, zaaplikowanie jednego patcha (a w przypadku Debiana, po prostu
> upgrade pakietu), to tyle pracy?

chodzi mi o reakcję autorów, czas oczekiwania na łatę, podejście 'kto zapłaci,
dostanie wcześniej' i przede wszystkim brak jakiejkolwiek gwarancji, że to
już ostatnie babole w tym pakiecie. dla mnie eot, bo to już spory offtopic.

wracając do tematu, jeśli ktoś ma problemy z konfiguracją djbdns, postaram się
pomóc. instalacja jest trywialna dzięki pakietom do których adres podawałem w
którymś z poprzednich listów.

 m.m.
--
 use gnus, not guns!