Re: /etc/cron.daily/find (updatedb) i load average

On Mon, 25 Nov 2002 13:08:12 +0100
"ner0" <ner0@kv.net.pl> wrote:

> - idzie on bardzo długo około 2 minut (mierzone time)
> - Load average wzrasta z 0.00 nawet do 2.0
> - jak ogladałem topem to: uzycie CPU było około 3% a MEMa 4%
> Pytałem na innych grupach, szukałem na googlach, pytałem i nic. Czy
> ktoś zna odpowiedź?
Masz problem z dostepem do danych na dysku lub przeustowoscia magistrali
plyty - stawiam na pierwsze, zobacz sobie czy masz wlaczone dma dla
dyskow i jakie pio chodzi a pozniej hdparm -t /dev/hdxx

> BTW. a właśnie podobnie mi sie dzieje podczas
> apache restart (czyli reload-modules)
> wykonuje sie to około 50s i LA rośnie do 1,5.
Jak wyzej

Adrian Siemieniak | Administrator (at) Internet Center Polska
sauron(at)icenter.pl
tel. (0-71) 344-82-52 wew 26